Autorizovaný servis Dell

Nabízíme Vám rychlé řešení poruchy autorizovaným servisem DELL z pohodlí domova i z kanceláře. Díky této službě je společnost Dell připravena pomoci kde je potřeba. Tento bezstarostný servis můžete uplatnit na notebooky, stolní počítače a monitory značky Dell.

 

Jak probíhá servis? 

  • Stačí zavolat na linku technické podpory Dell, která rychle a efektivně posoudí potíže zařízení, provede diagnostiku na dálku a najde pro Vás nejlepší a nejrychlejší způsob řešení
  • Tato telefonická podpora bude vždy poskytována zdarma
  • Po skončení diagnostiky, v případě, že porucha stále trvá, vyšle operátor technické podpory servisního technika, který se následující den bude osobně zabývat vyřešením poruchy přímo u Vás doma nebo na pracovišti

  

 

Co udělat před kontaktováním telefonické podpory?

 

  • Zálohujte svá data. V případě, že se jedná o softwarový problém nebo o jiný problém vyžadující obnovu systému, provede se obnova systému do původního stavu po zakoupení počítače. Zdvořile upozorňujeme, že v případě obnovy systému, ztratíte data uložená na úložištích
  • Ujistěte se, že se nejedná o softwarový problém. Pro vyloučení softwarového problému doporučujeme zálohovat data a provést obnovu systému do původního továrního nastavení 

 

 

Údaje, které budete potřebovat při hovoru:

  • výrobní číslo (Service Tag) nebo kód Express Service Code (Express Service Code) produktu Dell
  • verze operačního systému nainstalovaného v počítači
  • chybová zpráva nebo zvukový signál, s nimiž jste se setkali
  • popis toho, co se stalo, když došlo k potížím

 

 

Kam zavolat?

Telefonická podpora a servis jsou poskytovány od pondělí do pátku od 8:00 do 18:00.  

 

 

Telefonní číslo: 225 772 727.

Autorizovaný partner
Člen partnerské sítě
Nastavení cookies