- AKCE
- Rozbaleno
- PC a Notebooky
- Mobilní telefony a tablety
- Komponenty
- Periferie
- Síťové prvky
- Software
- Herní svět a příslušenství
- Servery a zálohování
- Kancelářská technika
- Pokladní systémy
- Audio
- Foto a Video technika
- Televize, přehrávače a TV signál
- Sport a outdoor
- Cyklistika
- Auto-Moto
- Chytrá elektronika
- Zabezpečovací technika
- Interiérové doplňky
- Svitidla a žárovky
Autorizovaný servis interaktivních velkoformátových displejů Optoma
Jsme si vědomi, že výběr velkoformátového displeje je důležitý krok při vytváření Vašich vizuálních zážitků. Ačkoli jsme přesvědčeni, že panely Optoma jsou synonymem kvality a spolehlivosti, rozumíme, že se mohou vyskytnout situace, kdy budete potřebovat podpořit. V případě poruchy nemusíte čekat 30 dnů na vyřízení reklamace, servis Vám zašle nový displej.
Autorizovaný servis FIXIT je Vám k dispozici
-
Odborná znalost produktů Optoma: Servis FIXIT je plně autorizovaný společností Optoma, což znamená, že technici mají hluboké znalosti o všech modelech velkoformátových displejů Optoma. Jsou školeni tak, aby rychle identifikovali a řešili jakékoliv technické problémy.
-
Rychlý a efektivní servis: Rozumí důležitosti rychlého řešení Vašich potíží. Servis FIXIT se pyšní vynikajícím servisním dohledem, Váš požadavek vyřeší v nejkratší možné době.
Jak si objednat servis?
- Stačí zaslat požadavek na servis/reklamaci na e-mailovou adresu optoma@cz.fixit-service.com
Co budete k založení případu potřebovat?
Do e-mailu uveďte následující informace
- Model displeje
- Sériové číslo
- Kopii nákupního dokladu
- Popis závady
Pokud se problém nepodaří odstranit na dálku, autorizovaný servis Vám zašle zpravidla do deseti dnů nový displej.
Původní displej demontujete a bezpečně připravíte k odeslání. Poté opět kontaktujete autorizovaný servis FIXIT, který objedná kurýra pro vyzvednutí nefunkčního displeje.
Co udělat před odesláním do servisu?
- Zařízení důkladně zabalte
- Příslušenství dodané k produktu rovněž přibalte. Jedná se zejména o napájecí adaptéry a kabely
- Do krabice přiložte kopii nákupního dokladu
Kde se bude zařízení servisovat?
30864 Krakow