Autorizovaný servis LYNX

Nabízíme Vám rychlé řešení poruchy autorizovaným servisem Lynx. Profesionální servis, který je zajištěn certifikovanými techniky.

 

Jak probíhá servis?

 

  • Nejrychlejší řešení poruchy vede přes autorizovaný servis výrobce
  • Jednoduše přineste Vaše zařízení do autorizovaného servisu, kde se o něj rychle a spolehlivě postarají certifikovaní technici 
  • Pokud Vám nevyhovují lokace autorizovaných servisů, můžete si zřídit svoz svého zařízení prostřednictvím společnosti Český servis
  • Svoz si zřídíte vyplněním formuláře
  • V rámci záručního servisu je svoz zdarma

 

 

Co udělat před zanesením zařízení do servisu?

 

  • Zálohujte svá data. V případě, že se jedná o softwarový problém nebo o jiný problém vyžadující obnovu systému, provede se obnova systému do původního stavu po zakoupení počítače. Zdvořile upozorňujeme, že v případě obnovy systému, ztratíte data uložená na úložištích
  • Ujistěte se, že se nejedná o softwarový problém. Pro vyloučení softwarového problému doporučujeme zálohovat data a provést obnovu systému do původního továrního nastavení.

 

 

Kde najdete pobočky autorizovaných servisů?

 

Co budete potřebovat?

  • Samotné zařízení a potvrzení o nákupu/faktury
Autorizovaný partner
Člen partnerské sítě
Nastavení cookies